Natt

God kväll kära läsare!

Jag tänkte bara uppdatera lite inför sömnen, få dagen ur systemet. Dagen startade oerhört lovande med en uppstigning vid 5.30 (eller okej, jag gick upp 5.50, men klockan ringde då i alla fall) och en dubbel körlektion vid 7. För er information krockade jag inte idag heller! Då kunde man ju hoppas att jag kunde hitta på något vettigt, nyttigt och konstruktivt av resten av dagen, men se, där sket det sig. Dagen bara försvann, som is i Sahara, för att dra en onödig och ohumoristisk liknelse.
   Menmen, ingen idé att gråta över spilld mjölk, det är en dag imorrn också. En dag som förhoppningsvis till största delen kommer gå åt till sömn. Jag har ett mail jag måste skicka iväg, och sedan borde jag väl ut och träna, men imorrn kan bli en riktig slödag...igen!

Kvällen ägnade jag åt en lite intressant sak. Jag och en kompis (Rasmus) bestämde oss för att vi skulle bli rika på technomusik. Tyvärr hatar vi båda techno, jag har aldrig lyssnat på en hel technolåt i hela mitt liv och han är inte mycket bättre. Men vi försökte, och det gick någorlunda hyfsat, ett tag. Sen började vi med att lägga in Lilla Snigel med ett bakgrundsbeat, för att sedan gå över till Für Elise. Mycket roande visserligen, men inget vi blir mångmiljonärer på. Fast det kommer fler dagar till att påbörja sitt miljonärskap på, ingen brådska direkt.

Det här får räcka för nu och idag, jag har vart uppe i 20 timmar i sträck (om en i ett halvt om halvt komatisk tillstånd) och det är för mig en lång tid, alldeles för lång. Så jag hoppas jag får en god natts sömn, för om någon läser detta är sannolikheten att det är innan läggdags relativt liten, men om det mot förmodan skulle ske önskar jag även er en god natts sömn.

G'natt

Kommentarer
Postat av: niklas w

När du inte blev rik på att räkna kort i Black Jack gick du över till "klassisk musik möter Eric Prydz". Vad blir nästa projekt tro??

2008-10-04 @ 15:07:44
Postat av: Fanny

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback